Koszty dostawy
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Zmiana adresu dostawy
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zmienić adres dostawy. Jeśli zamówienie otrzymało status ZREALIZOWANE, lub jest już odebrane przez przewoźnika, nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.
Śledzenie zamówienia
Jeśli Twoje zamówienie zostanie nadane, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem i linkiem, aby śledzić Twoje zamówienie.
Kurier nie zastał mnie w domu
Zamówienia, które są dostarczane z DPD/ InPOST, zostaną pozostawione w najbliższym punkcie POP lub w punkcie odbioru w Twojej okolicy. Otrzymasz powiadomienie od przewoźnika na ten temat.
Moje zamówienie nie dotarło
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dowiedzieć się, dlaczego Twoje zamówienie nie dotarło.
Moje zamówienie jest wadliwe / uszkodzone
Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć Twoje zamówienie w nienagannym stanie. Jeśli okaże się, że masz wadliwy lub uszkodzony przedmiot, zrób zdjęcia przedmiotu i wyślij je do nas. Skontaktujemy się z Tobą, aby w razie potrzeby umówić się na wymianę. W takim przypadku oczywiście pokryjemy również koszty zwrotu.
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
PŁATNOŚCI I ZWROTY
Płatności
Nasze towary muszą zostać opłacone w momencie składania zamówienia. Możesz wybrać jedną z preferowanych metod płatności. Obecnie akceptujemy: PayU, P24, Mastercard, Visa, Apple Pay oraz Google Pay. Obecnie nie wysyłamy za pobraniem.
Zwroty
Zwroty zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas produktu(ów). Kwota zostanie zwrócona, metodą która została użyta do zakupu produktu(ów).
W przypadku pełnego zwrotu zamówienia, koszty wysyłki dla zamówienia również zostaną zwrócone.
Procedura wysyłki
Kiedy zamawiasz akcesoria lub inne mniejsze przedmioty, Twoje zamówienie zostanie wysłane z DPD lub INPOST i dostarczone w ciągu 2-5 dni roboczych, jeśli artykuł jest w magazynie. Otrzymasz wiadomość e-mail z kodem śledzenia i kolejnym e-mailem od przewoźnika w dniu dostawy. Jeśli nie ma Cię w domu, paczka zostanie zaniesiona do pobliskiego punktu odbioru. .
ZWROTY
Polityka zwrotów
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Przekażemy pełną kwotę pomniejszoną o koszty zwrotu (nie ma zastosowania, gdy zwróciłeś paczkę przez punkt paczkowy) w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych artykułów.
Co jeśli nie ma możliwości zwrotu go w oryginalnym opakowaniu?
Jeśli nie jest możliwe zwrócenie przedmiotu w oryginalnym opakowaniu, będziemy musieli odliczyć 10% kwoty przedmiotu. Jeśli nie ma oryginalnego opakowania, możemy sprzedać przedmiot tylko w naszym sklepie outletowym.
Jak otrzymam zwrot pieniędzy?
Przekażemy zwrot tą samą metodą, w której dokonano płatności. Jeśli to nie zadziała, skontaktujemy się z Tobą.