Kupując w Sovalab.pl masz prawo odstąpić od umowy i odesłać zakupiony produkt w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania.
Aby procedura zwrotu przebiegła szybko i bezboleśnie, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU i dołącz go do paczki ze zwracanym produktem.
Paczkę możesz wysłać do nas na dwa sposoby:
Przesyłka na adres:
Sovalab.pl
Kraków,
ul. Kalwaryjska, nr 69, lok. 9, 30-504
Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia paczki do siedziby firmy. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu pełnowartościowego produktu koszt przesyłki ponosi Kupujący.
Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.
REKLAMACJA
Jeśli uznasz, że otrzymany produkt jest niepełnowartościowy lub dotarł do Ciebie uszkodzony, masz prawo do złożenia reklamacji.
Jeśli produkty zostały uszkodzone w trakcie dostawy, możesz wypełnić protokół szkody. W zależności od przewoźnika, odpowiednie formularze znajdziesz tutaj:
protokół szkody DPD, protokół szkody InPost
Po wypełnieniu protokołu, otrzymasz drogą mailową plik PDF. Prześlij go nam na info@sovalab.pl. Skontaktujemy się z przewoźnikiem i zajmiemy się resztą. Poinformujemy Cię o wszczętym postępowaniu w ciągu 2-3 dni roboczych.
W innych sytuacjach wystarczy, że wydrukujesz i wypełnisz ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE i dołączysz je do paczki. Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby firmy i odeślemy kwotę powiększoną o koszty wysyłki na wskazany nr rachunku bankowego lub wymienimy produkt na nowy (w zależności od informacji zawartej w zgłoszeniu reklamacyjnym).